woensdag 6 mei 2015

Ziek

Tja, daar zit je dan. Met een zieke man en een agenda vol afspraken.

foto van Monique Bouwmeester.

De auto moet naar de garage want er is een storingsmelding. Er is iets met de bougies, iets wat speciaal hoort bij auto’s met een dieselmotor. De caravan moet vanavond volgens afspraak opgehaald worden.

Vrijdag komt de vloer in mijn atelier. Wat ben ik blij, ik heb er enorm naar uitgekeken. Het is het laatste van de grote opknapbeurt op de zolderkamer. Eindelijk kan ik de boel daar inrichten en er mijn eigen werkruimte van maken.


Nico werd gisteren ziek en had gisterenavond een heftige koortsaanval. Vervelend voor hem en ook wel een beetje spannend. Hij kon niet meer op zijn benen staan. Voor vandaag zijn alle werkafspraken afgezegd. De auto, de caravan en de afspraken over de vloer zal ik overnemen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten